ימאהה אופנועים

ימאהה אופנועים החברה המובילה בעולם בתחום האופנועים גרמה לנו לתרגם את
המחקר שנכתב על ידי ימאהה מוטור ועליו תוכלו לקרוא בקישור הבא
http://www.yamaha-motor.com/corporate/foundingHistory.aspx .

“אני רוצה לבצע ייצור משפטי של מנועי אופנוע” ,את המילים האלו אמר הנשיא
הראשון של ימאהה מוטור בשנת 1953 ,ביום שבו החברה נולדה .
“אם אתה הולך לעשות משהו ,תעשה אותו הכי טוב ” סיכם בדבריו .

גניצ’י קאווקאמי היה בנו הראשון של קאיצ’י קאוקאמי .
נשיא הדור השלישי של ניפון נקי (כלי נגינה ואלקטרוניקה ,כיום ימאהה )גניצ’י למד וסיים את לימודיו בבית הספר
הגבוה טקאצ’יהו המסחרי במרץ 1934 .ובשנת 1937 הוא היה השני להצטרף לחברת קוואסקי .

עד מהרה הוא עלה לתפקידים בכירים של מנהל החברה (כלי נגינה ) ולאחר מכן הפך למנכ”ל הכללי .
בגיל 38 הפך לנשיא החברה בשנת 1950 .בשנת 1953 חיפש גניצ’י לעשות שימוש בציוד לעיבוד סרק ,
ששימש בעבר להכנת מדחפי מטוסים. במבט לאחור על הקמת ימאהה מוטור החברה, ג ‘יניצ’י היה זה שאמר.

“בזמן שהחברה הייתה טובה, והיה לה איזה מרחב כלכלי, הרגשתי צורך לחפש את תחום העסקים הבא שלנו, אז עשיתי קצת מחקר”.
הוא חקר ייצור מוצרים רבים, כולל מכונות תפירה, חלקי רכב, קטנועים, כלי רכב בעל שלושה גלגלים, ו … אופנועים.

מה גרם ימאהה אופנועים להיכנס לשוק האמריקאי?

השוק וגורמים תחרותיים הובילו אותו להתמקד בשוק האופנועים.
גניצ’י למעשה ביקר בארצות הברית פעמים רבות במהלך תקופה זו.

בתשובה לשאלה זו הוא אמר: “הייתי מנהל אגף המחקר ומנהלים אחרים שביקרו במפעלי אופנועים מובילים ברחבי הארץ,
הם חזרו ואמרו לי שיש עוד הרבה הזדמנויות, גם אם אנחנו נכנסים לשוק מאוחר.

לא רציתי להיות לגמרי לא מוכן בעסק הלא מוכר אז נסענו למפעלים גרמניים לפני שיצאנו לבנות את האופניים
הראשונים של 125cc.הצטרפתי לסיור ברחבי אירופה במהלכו לימדתי מהנדסים ראשיים איך לבנות אופנועים.

“חקרתי ככל האפשר כדי להבטיח שאנחנו יכולים לבנות אופנועים טובים כמו כל שם בחוץ. ברגע שהיה  לנו את הביטחון, התחלנו ליצור. ”

מה היה אופנוע ימאהה הראשון ?

“אם אתה הולך לעשות את זה, תעשה את זה הכי טוב שיש.”
במילים אלה, צוות הפיתוח שפך את כל האנרגיות שלהם לבניית האב הטיפוס הראשון,
וכעבור עשרה חודשים, באוגוסט 1954, הושלם הדגם הראשון. זה היה ימאהה YA-1.
האופניים היו מופעלים על ידי מנוע צנרת אוויר, 2-שבץ, גליל יחיד 125cc.

לאחר סיום, היה  מבחן עמידות של  10,000 ק”מ ,זהו היה תקדים כדי להבטיח כי האיכות שלו היא ברמה הגבוהה ביותר.
זה נועד להיות ההתגבשות הראשונה של מה שהפך עכשיו למסורת ארוכה של יצירתיות ימאהה ,רוח בלתי נדלה של אתגריות.
לאחר מכן, בינואר 1955 נבנה מפעל חאקיטה של ​​ניפון גקי, והפקה החלה ב- YA-1.

עם ביטחון בכיוון החדש כי גניצ’י היה הנשיא, ימאהה מוטור ושות ‘בע”מ נוסדה ב -1 ביולי 1955.
מאויש על ידי 274 עובדים נלהבים, יצרנית האופנוע החדש בנתה כ 200 יחידות לחודש.
באותה שנה,  נכנס YA-1 החדש שלה בשני האירועים המרוץ הגדול ביותר ביפן.

מירוץ פוג ‘י אסנט ואת הראשון Asama Highlands מרוץ. במרוצים אלו ימאהה זכה .
ושנה אחרי ימאהה את YA-1 זכה שוב במרוץ. ב- 1956 היה הדגם השני מוכן לייצור.
זה היה YC1, צילינדר בודד 175cc שתי פעימות. בשנת 1957 החלה ימאהה בייצור של 250cc הראשון שלה, YD1.

התחרות הראשונה של ימאהה אופנועים באמריקה (1957).

בהתבסס על האמונה האיתנה של גניצ’י כי מוצר אינו מוצר עד שהוא יכול להחזיק את עצמו ברחבי העולם,
בשנת 1958 ימאהה הפך ליצרן היפני הראשון להסתכן בזירה הבינלאומית.

התוצאה לא איחרה לבוא וימאהה זכתה במקום השישי ומהרשים במרוץ קטלינה גרנד פרי בארה”ב.
החדשות הללו זכו להישג .

מהם ההשיגים של חברת ימאהה?

הישג זה זכה להכרה מידית של הרמה הגבוהה של הטכנולוגיה של ימאהה אופנועים לא רק ביפן אלא בקרב אוהדי המרוץ האמריקאי .
אבל זו היה רק ​​ההתחלה. Yamaha נקטה פעולה מהירה באמצעות המומנטום
שנרכש בארה”ב והחלה לשווק את האופנועים שלהם באמצעות מפיץ עצמאי בקליפורניה.

בשנת 1958, קופר מוטורס החלה למכור את YD-1 250 ואת MF-1 (50cc, שני שבץ, אז בשנת 1960
ימאהה אינטרנשיונל Corporation החלה למכור אופנועים בארה”ב באמצעות סוחרים.

בשנת 1960, ג ‘יניצ’ י הפנה את תשומת הלב שלו לתעשייה ימית ואת הייצור של סירות ימאהה הראשון ומנועים חיצוניים.
זו הייתה תחילתה של התרחבות אגרסיבית לתחומים חדשים תוך ניצול המנועים החדשים ו- FRP (פלסטיק פיברגלס מחוזק) טכנולוגיות.
המודל הראשון של כלי השיט היה ה- CAT-21, ואחריו ה- RUN-13 וה- P-7.

בשנת 1963, ימאהה הפגינה את ההתמקדות שלה על קצה החידושים הטכנולוגיים על ידי פיתוח מערכת Autolube.
פתרון זה היה ציון דרך נפרד מערכת הזרקת שמן עבור שני מודלים, ביטול אי הנוחות של ערבוב מראש דלק ושמן.
ימאהה בנתה מוניטין חזק כיצרנית מעולה אשר באה לידי ביטוי בפרויקט הראשון שלה שנקרא Iwata, שנבנה בשנת 1966.

(המטה YMC הועבר איוואטה בשנת 1972.) טויוטה וימאהה אופנועים התחברו על מנת לייצר נחשב מאוד טויוטה 2000 GT מכונית ספורט.
הרכב המהדורה המצומצם מאוד, שעדיין התפעל מהופעותיו ומביצועיו, יצר תחושה בקרב נלהבים ביפן ומחוצה לה.

גניצ’י אמר, “אני מאמין שהדבר החשוב ביותר בבניית מוצר הוא תמיד לזכור את נקודת המבט של האנשים שישתמשו בו”.
דוגמה למחויבות “הליכה בנעלי הלקוחות” היה המעבר בשנת 1966 על ידי ימאהה להמשיך את התרחבותה.
ייצור אופנועים בחו”ל הוקמה בתאילנד ומקסיקו. בשנת 1968 המשיכה הגלובליזציה בברזיל ובהולנד.

עם בסיסים ייצור, מפיצים ופעילויות מו”פ בשוק, ימאהה יכול להיות מעורב במאמצים עממיים כדי לבנות מוצרים
באמת לענות על הצרכים של כל שוק על ידי כיבוד והערכה את הרגישות הלאומית הייחודית והמנהגים של כל מדינה.

חברת ימאהה אופנועים ממשיכים את המסורת, גם היום. עד סוף 1960s, Yamaha היו מוצרים איכותיים שהוכיחו את עצמם
בשוק העולמי מבוסס על ביצועים וחדשנות מעולה. התפוצה ומגוון המוצרים היו על המסלול הנכון.

אבל ג’ניצ’י ידע כי מעבר לאיכות, ההצלחה תדרוש יותר. הייתה לו השקפה זו על כוחם של רעיונות מקוריים.
“בעתיד, עתיד החברה יסתמך על רעיונות מעבר לאיכות, מוצרים שאין להם אופי,
שום דבר מיוחד בהם, לא ימכרו לא משנה כמה יעשו או יקרים … וזה יביא אסון לכל חברה”.

הוא גם ידע כי חזון קדימה, הליכה יד ביד עם רעיונות מקוריים, תיצור הזדמנות עבור החברה ולקוחותיה,
כי יכול לקחת שנים של אושר וחוויות בלתי נשכחות. גניצ’י אמר, “בעולם העסקים היום,
כל כך הרבה אנשים אובססיביים לדמויות, הם מתמקדים במספרי הדקות ובלעדיהם מפחדים מכדי לעשות עבודה אמיתית,

אבל למעשה, כל מצב הוא בשטף מהרגע להתפתחות בזרימה טבעית, אלא אם כן קוראים את הזרם הזה
אי אפשר להתחיל בתחום חדש של עסקים “. איור של העולם האמיתי של האמונה הזו היא ימאהה DT-1.

מהו היה האופנוע הראשון בעולם של חברת ימאהה?

האופנוע הראשון בעולם מחוץ לכביש הראשון debuted בשנת 1968 כדי ליצור ז ‘אנר
חדש לחלוטין DT-1 עשה השפעה עצומה על ימאהה אופנועים בארה”ב.  “הפוך את כל האתגר הזדמנות.

” אמר גניצ’י .בשנים האחרונות ימאהה ממשיכה לגדול עם מגוון מוצרים ותוספת של מוצרים הכוללת
גנרטורים, קטנועים, טרקטורונים, כלי שיט אישיים ועוד. גניצ’י הגדיר את ימאהה מחדש עם החזון שלו ,
כנות מלאה כלפי הלקוח ועשיית מוצרים המחזיקים בעצמם מאפשרת לחברה
המשרתת אנשים בשלושים ושלוש מדינות, על מנת  לספק חווית חיים משופרת.

ֿימאהה אופנועים